Tuesday, June 12, 2012

Tulemised ja lahkumised

Tantsud "Majas"

Seekord on Maja põlispärnade all. On treppe ja soppe, on peidikuid ja käike. On hiilgust ja intiimsust. Ainult et... kus on uks? Uks, mis laseb nii sisse kui välja. Mis kaitseb meid külma eest ja annab palaval päeval jahedust. Mis ootab koputust nii varasel hommikul kui hilisel õhtul. Uks, mis vahel sulgub jäädavalt lahkuja selja taga ja lendab pärani valla uue tulija ees. Siin on need põrandad, mis teevad vahel häält ka siis kui astujaid pole. Need põrandad, mis näinud ballikleite ja lihvitud eri aegadel sadade jalgade poolt. Kas ma olen nüüd kodus? Kas siit algab lugu, mis jääb vaid meie looks? Tule mu peole, just Sind olen ma oodanud. Tiigi rohelus helgib vaikuses kuupaistel...
Ilus on. Ootus on õhus.









No comments:

Post a Comment