Friday, April 1, 2011

TE OLITE VÄGA HIRMSAD

FB eravestlus: "...poisid vihma käes...meeeldis , väga meeldis ... külmavärinad olid ja algul mõltesin , et oi ma ei suuuda , et lähen ära ." Küsin: klaustrofoobia? julmus?
Vastus: "pigem nagu ehmatav , sünge , tegelikult pilt täielikkust realsusest aga endal oli õusalt kõle ..hirm ...aga võtsin end kokku ... kogu aeg oli väga ärev olla ... nalja oli ka , üsna head nalja..narda ja siis ehmatada ja ahheta´da ...TE OLITE VÄGA HIRMSAD ...aga väga hea oli inimesi / näitlejaid vaadta , väga kogenenud ... nagu päris ... tugev ja tubli tööö ... mulle meeldis , aga ma tundsin suurt hirmu"
Vastan: vaata- murdeiga ongi raske. kõigil. siis vist toimis. sellest see lugu
Vastus: jah , oma vanaemale ma seda etendust näidand ei oleks
miks te koplisse teatriklassi ei teinud ... olin valmis tulema ...
Vastan: Kopli kool ei olnud valmis. anna andeks. ehk järgmine aasta
Vastus: siis olen 10 klass ja vb põrutan peale seda natuke kaugele .. ära ..unistuste poole, aga jaa ... tuleks ikka jaa .
 
Aitäh, kes meiega keldrit jagas. Peas ja südames. Sügisel jälle?

No comments:

Post a Comment