Thursday, October 7, 2010

Akadeemiline lahkumine

Ma olen metroseksuaal.
Ma olen heterogay.
Ma olen bimolekulaarne antipood.
Ma olen moslemist maauskne budistitlik ristitud juut.
Ma olen kastraadikoori naisprostituudist playboy.
Ma olen transseksuaalne monogaamne eunuhh.
Ma tean täpselt, kes ma olen.



Ma olen femiinne alfaisane.
Ma olen afroasiaadist albiino mestiits.
Minu veregrupp on reesus publica.
Ma olen uus homo sapiens nonsensis uue milleeniumi alguses peale sajandivahetust.
Ma astun nüüd siia, selle koha peale, ja lähen ära.
Tegelane kaob.
Nägite?
(hääl üle võimenduse )
“See on selline masin. Võtab su lahti ja paneb DNA koodi järgi Tartus jälle kokku. Või lähimas Statoilis. Kui vahel on levi kehva, siis võib juhtuda, et nina on kukla peal. Kui levi kaob, kaon mina ka. Meie nimetame seda progressiks.”

No comments:

Post a Comment